grafiti etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
grafiti etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Ekim 2012 Perşembe

neler çektim..


2 senenin sonunda serdar'la yine yine  berlin'e gittik.. 
inanılmaz bir sıcak.. ama değer..
4 günde olsa bizim için harikaydı.. yine Alexanderplatz' da kaldık.. 


bol bol açık havada içtik.. 
berlin'de yeni favorimiz, inanılmaz içki  MOSCOW MULE oldu.. 
o sıcakta.. o nasıl bir tatdır yaa.. deneyin beğeneceksiniz.. en sona salatalıklar bırakın.. votkayıda içine alan o salatalık aroması mmmmmmmmm..



tabi bu kadar içkinin üzerine gece iç kazınması.. 
bambi yok, Mustafa's Gemüse Kebap var..  
inanılmaz kuyruk..önünde gece 2.00 de 20 dakka sıra bekledik.. alman usulü kebap değişikti.. içinde yoğurtlu sos, başaka birkaç sosla birlikte.. gecenin o saatinde nefis geldi..




4 günlüğüne gittiğimiz için aslında çok dolaşmadık bu sefer.. bize bir dinlenme seyahati oldu..
ama mutlaka yapın diyeceğim şeyler var tabi..
*nehir kenarında yaam (bar + plaj)
*mauerpark salaş ama tam berlin ... pazar günleri bit pazarı kuruluyor.. elinize 
club-mate'lerinizi alıp kutuları deşebilirsiniz..
*mauerpark'ın çevresinde minik 2. el dükkanlar ve bol bol cafeler var.. biz çok sevdik oraları..
*benim favori mekanım tabiki TACHELES.. destek bekliyorlar.. gidip imzanızı atın.. işgal sanat evlerine devlet el koyacak.. her gün eğlenceli birer eylem var..
*gidilmesse olmaz Hackescher Höfe.. iç içe açılan avlular.. harika dükkanlar, galeriler ve tam yanında sinamanın olduğu pasaj.. bizim gittiğimiz gün akşam avlusunda nefis bir konser vardı.. yerel bir punk grubu.. 
*ilk gidecekler için sony center.. içindeki LEGOLAND tam çıldırmalık..
*yine ilk gidecekler için mutlaka yahudi müzesi, checkpoint charlie, müzeler adası..
*bence kalmak için en güzel bölge Alexanderplatz.. her yere yakın.. metro,tren..
*tabi ki duvar..
*şehrin her tarafını süsleyen duvar graffitileri.. muazzam..
*bol bol bira..
*Kreuzberg..
*daha yazılacak o kadar çok şey var ki..
aklıma geldikçe yazarım

bu arada diğer almanya fotoğrafları için instagram  nick'im kinkyfunkydinky



26 Nisan 2010 Pazartesi

cadde

caddenin en sevdiğim görüntüsü..

''kör değilsin ama görmüyorsun..''
hafta sonu önünden geçerken tam burnunun ortasına kötü bir afiş yapıştırmışlardı.. bula bula tam burnunun ortasını bulmuşlar.. (mahvedeceğiz yaa..) sonra ertesi gün yine geçtim bu sefer afiş kazınmıştı..

aynı gruba yada kişiye ait olduğunu düşündüğüm, cadde de gördüğüm 2. güzel şey.. '' duymak senin elinde'' .. 3.yü merakla bekliyorum..

30 Aralık 2009 Çarşamba

galata'da güneşli bir gün..







güzel, güneşli bir pazar günü; tuna , serdar ve ben galata çevresini dolaşmaya çıktık..
güzel bir gündü..
2 kişiden oluşan ailemize, minik tuna katıldıktan sonra buralarda dolaşmak bana farklı bir yere gitmişim gibi hissettirdi açıkçası.. berlin duvar grafitilerini koyduktan sonra, burada çektiğim fotoğraflar geldi aklıma..
bu grafitilerde galata'dan..

29 Aralık 2009 Salı

berlin'den duvar manzaraları..








berlin'in en güzel taraflarından bir tanesi heralde.. sokakta yürürken nerdeyse bütün duvarlarda süper grafiti'ler var.. hepsini çekmek istedim.. bunlarda en beğendiklerimden bir grup..

10 Aralık 2009 Perşembe

zapata..




tacheles-5














tacheles'de wc ancak böyle olur..


tacheles-4













burası da binanın içi.. duvarda boş yer görmek imkansız.. her cm. dolu.. her katta küçük küçük odalarda sanatçılar var.. yaptıkları eserleri satıyorlar.. onları da çekmek istedim ama kocaman yazmışlar '' lütfen fotoğraf çekmeyin '' diye.. bir sinema ve bir club var.. asıl eğlence aslında gece.. almanya'nın electronic groove partileri burada.. bizim planımız gezdiğimiz günün gecesi buraya gelmekti ama ne yazık ki olmadı.. hem gündüz gezip hem gece eğlenmek artık bizden geçmiş sanırım.. ya biri ya öteki.. sadece bir gece yapabildik..