taksimin çok sevdiğim kestanecileri.. :))
yemeye hiç doyamam..
yanına bir kesekağıdı daha..
kabuklar oraya..içi mideye..
hele soğuk istanbul'da.. mmmmmmmmmm
istiklal'de kafanı gece kaldırınca..
ışıklar dans etmeye başlıyor..
kulaklara, her kitapçıdan çalan ayrı bir müzik..
acaip bir uğultu..
alkolü havada hissetme..
elinde sigara..
abidik gubidik twist twist

