dinlemek için etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
dinlemek için etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
27 Ocak 2011 Perşembe
11 Ocak 2011 Salı
kahvaltı niyetine..
şu dönem, çalışırken dinlediğim süper grup..
büyük ev ablukada
Buyuk Ev Ablukada - orda burda bi yerde... from Büyük Ev Ablukada on Vimeo.
büyük ev ablukada
Buyuk Ev Ablukada - orda burda bi yerde... from Büyük Ev Ablukada on Vimeo.
22 Aralık 2010 Çarşamba
kış uykusu..
bugünlerde çok yorgunum..
uzun bir süre kış uykusuna yatıp, bahar gelince kalkmak istiyorum..
kronik yorgunluk hali..
dün işyerinden akbil basarak çıkmaya kalkıştım..
o an, şirket kartıyla bu işin olacağına dair hiç bir düşünce yoktu kafamda..
ben tamamen akbile odaklı..
çıkış kapısının bozulduğunu bile geçirdim aklımdan..
çok fena bir durum..
güvenliğin, akbille çıkıyorsunuz ikazına bile kafam basmadı..
eee dedim..
akbil dedi..
yaklaşık 1-2 dakka sonra ne yaptığımı algıladım..
zee avi - first of the gang
fena durumlardayım..
yorgunum..
21 Aralık 2010 Salı
today is a good day..
salı..
sıradan bir gün..
sabah çıkmadan tuna'nın üstünü örtmek.. aşkı öpmek..
aynı saatte kalkıp deniz otobüsüne yetişmek..
tek fark bu sabah yeni okunmaya başlanan kitap..
georges PEREC'den ŞEYLER..
her sabah olduğu gibi, biz indikten sonra deniz otobüsüne koşan adam bile aynı..
nefes nefese yetişmeye çalışıyor..
bazen karşıdan koşarken bana çarparmı acaba diye bile düşünüyorum..
sabah düşüncelerim bile aynı..
bende, aslında o adamdan farklı değilim..
bende işe yetişmeye çalışıyorum..
tek zevkim, yolda iphone'un yeni apps.'si instagram'la oynamak.. fotoğraf çekmek..
bunlar bu sabahın mahsülleri..
cuma verimli geçecek.. sıradanlığı kıracağım..
yolcuyum.. urfa yolcusu..
sabah git akşam gel..
zevkli olacak keşfetmek.. bol bol fotoğraf çekmek..
koop-waltz for koop cecila stalin
bu arada, iyi değerlendirin geceyi..
bu gece en uzun gece..
10 Aralık 2010 Cuma
I LOVE HAFTASONU..
karen elson - the ghost who walks
şu sıra çok çok dinliyorum.. seviyorum.. bu haftanın son gününde daha mı iyi geldi ne?
en sevdiğim gün cuma..
karla karışık yağmurlu..
biraz kapalı..
yarın iş dolu bir hafta sonu beni beklese de cumayı seviyorum..
istanbul nasıl bir şehir oldu yaa..
biz çocuk büyütürken bu hızla akıp geçen şehir de çok değişiyor..
konserler.. sergiler.. bu ne hız..
tuna olmadan önce babylon ve festivallerle sınırlı olan canlı performanslar.. şimdi seçim yapmakta zorlandıracak hale gelmiş..
bu cumartesi dışarıya çıkıyoruz ve neler yok ki..
seçim yapmakta zorlandığım 3 konser aynı gece..
ghetto'da, en asil duyguların grubu, ''the divine comedy''
yerini bilmediğim matine 216'da, süper oryantal ''natacha atlas''
tamirhane'de, tatlı niyetine ''nicola conte''
tercih zor..
yazı turamı atsak acaba..?
20 Ekim 2010 Çarşamba
seni görmem imkansız..
''Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun
Seni görmem imkansız imkansız imkansız rüyalarım olmasa.. ''
isimleri buradan geliyormuş.. seni görmem imkansız.. gözüme birden zeki müren söylerken canlandı..
gaye su akyol ve tuğçe şenoğul 2009 da kurmuşlar bu güzel grubu.. elektronik beat'ler üzerine süper klavye dokunuşları.. ve aralara türlü sürpriz sesler, yaptıkları müziği şekillendiriyor.. 2 kadın vokalin karşılıklı uyumları çok başarılı.. biraz karanlık, masalsı ve merak uyundıran bir tarzları var aslında..
belki de beğenmemin en büyük sebeblerinden, uzun zamandır dinlemekten bıkmadığım cocorosie havasını birazcık sezmem..
ben tarçın gezegeni'ni çok sevdim.. dinleyin bakalım sizde sevecekmisiniz?
29 Eylül 2010 Çarşamba
28 Eylül 2010 Salı
günaydın...
günaydın...
çok mutluyum.. çok heyecanlıyım..
neden?
cuma günü limango'ya geldi..
yok dedim almıycam..
boş ver dedim.. zaten fotoğraf çekmek için çok vaktin olmuyor..
zaten senin istediğin başka modeller var.. onlardan alacaksın..
hafta sonu girdi araya.. unuttum sandım.. pazartesi hala limangoda duruyor..
satış bitmemiş.. hatta bitmesine 5 saatçik kalmış..
dedim bu bir işaret.. almalısın..
The Asteroids Galaxy Tour-The Sun Aint Shining No More
27 Eylül 2010 Pazartesi
26 Eylül 2010 Pazar
24 Eylül 2010 Cuma
15 Eylül 2010 Çarşamba
bu gün çarşamba..
son derece sıradan giden..
hiç anlamı olmayan..
belki de saat 24.00'e kadar anlamlanmayacak bir gün..
Koop: Island Blues from Nicholai Reinseth on Vimeo.
hiç anlamı olmayan..
belki de saat 24.00'e kadar anlamlanmayacak bir gün..
Koop: Island Blues from Nicholai Reinseth on Vimeo.
7 Eylül 2010 Salı
dinliyorum..
bu 2 kızı seviyorum.. miriam e. berhan ve johanna e. berhan=taxi taxi!
şarkıları oldukça naif, vokal fazla içli.. ama olsun..
kadın vokal fanatiği olarak.. gidip o isveçli kızların burunlarını sıkasım geliyor..
dozunda dinlendiğinde vokal süper geliyor.. ama ince bir çizgi.. sınırı geçince melankolik havanın tavan yapması mümkün..
kendilerince aşkı.. hayatlarını samimi bir şekilde anlatıyorlar..
Taxi Taxi! perform Ripest Fruit in the Århus Musikhuset from gogoyoko on Vimeo.
1 Eylül 2010 Çarşamba
30 Ağustos 2010 Pazartesi
JENNIFER ANDERSON
| Couch crazy heart break Brittany Smith room Brittany Smith room JENNIFER ANDERSON amerika'da yaşıyor.. ve fotoğrafla ilgili hiç bir şey bilmiyor.. zevk için.. o anı yakalamak için.. polaroid'inin düğmesine basıyor.. benim polaroid hastalığıma bugün o deva oldu.. anların doğallığı.. polaroid'in o güzel renkleriyle açıkçası çok ilgimi çekti.. belki de bir şeyi iyi bilmemeliyiz... iyi bilmek mükemmel olma zorunluluğu yaratıyor sanırım.. |
Lostprophets-Boys Dont Cry (The Cure cover)
14 Temmuz 2010 Çarşamba
13 Temmuz 2010 Salı
çekme kasetlerden..
serdar, bu postu görünce çok şaşıracak.. uzun zamandır saundtrackini dinlememiştik.. hatta ben evde olduğunu unutup, tekrar arayıp buldum.. indirdim.. burayada 2 tane koyuyorum.. filmin kendisinin dışında, bence müzikleri çok çok iyi.. 71 yapımı bu enteresan filmin bizimle de ilginç bir hikayesi var .. vampiros lesbos'u 99 yılında; rahmetli metin demirhan'ın, atlas pasajındaki atlganından çektirmiştik.. muhteşem bir arşivi, tatlı sohpetiyle paylaşmıştı hep o bulamadığımız, merak ettiğimiz filmleri.. sayesinde önce biz seyrettik, sonra festivallerde oynadı.. büyük şahsiyetdi.. büyük adamdı.. filmleri, kitapları kütüphanemizin baş köşesinde..
filme gelince; aslında soledad miranda'nın oynadığı film, önemli bir film.. soledad miranda 60'larda çevrilen çoğu kült korku filminin inanılmaz güzel kadını.. onun icin "the most painfully beautiful woman who ever lived" demisler.. hak ediyormuş da.. vampiros lesbos'dan sonra 2 film daha çevirebilmiş.. sonra da bir trafik kazasında ölmüş..
vampiros lesbos;kült yönetmen Jess Franco tarafından 71 yılında, istanbul'da çekilmiş.. türkçe tek bir sözcük bile işitmediğimiz filmde, bazı İstanbul görüntüleri de İstanbul’a pek benzemiyor ama her şeye rağmen İstanbul’da çekilen “soft erotik bir korku filmi” vampiros lesbos.. filmde ewa strömberg’in canlandırdığı linda, simpson & simpson isimli yabancı bir firmada çalışan bir avukat.. İnce bıyıklı sevgilisi ömer'le geceleri İstanbul’un hayli egzantrik gece klüplerini dolaşmakta, kulüplerdeki ilginç erotik gösterileri adeta büyülenerek izlemektedir... nede olsa oryantal şehir istanbul.. rüyalarında da “Linda, Linda…” diye kendisini çağıran bir kadın görmektedir... rüyamı yoksa gerçekmi ayırt edemediği bazı imgeler gören linda.. gökyüzünde süzülen kırmızı bir uçurtma ağlarına takılı bir kelebek, bazen taşta bazen suyun içinde yürüyen bir akrep, camda ya da perdede akan ve kan izlenimi veren birkaç damla kırmızı boya gibi.. bir miras olayı ile ilgili görüşmek üzere soledad miranda’nın canlandırdığı gizemli kontes nadine carody’nin büyükada'daki evine gider... linda’nın kontes’i ziyaret sebebi de bizzat kendisine kont drakula’dan kalan mirastır... linda, kontes’le tanışınca o’nun büyüleyici güzelliğinden çok çok etkilenir ve anlar ki rüyalarında kendisini çağıran kadın da kont drakula'nın vampire çevirdiği nadine’den başkası değildir.. işte film böyle gelişiyor.. ama ilk başta dediğim gibi güzel olan bence filmden çok filmin psychedelic albümü..
there's no satisfaction
necromania
postmodern bakışlar..

70'lerin sentetik pop ikonu.. plastik bir androjenlikte karar kılan kült male soprano.. inanılmaz cinsiyetsiz bir ses.. sintizayzırlı schumann, purcell ve saint saens yorumlarına karşılık kitsch pop şarkıları ve dawid bowie'nin arkasında vokallik de yapan KLAUS NOMI.. 83'de AIDS'den ölmüştür..
bir çok tasarımcının ve müzisyenin ilham kaynağı olmuştur..
kostümleri, makyajı ve özellikle sahne şovları asla unutulmaz..
yaptığı müzik ve inanılmaz sesi hala bir çok müzisyenin en önemli sample malzemesidir..
ben aşağıdaki saturday night live şovu buldum.. konuk david bowie, arka vokalde klaus nomi birlikte.. çok psychedelic.. sanki başka bir dünyadan.. bu iki adamda muhteşem..
David Bowie and Klaus Nomi
We passed upon the stair, we spoke in was and when
Although I wasn’t there, he said I was his friend
Which came as a surprise, I spoke into his eyes
I thought you died alone, a long long time ago
Oh no, not me
We never lost control
You’re face to face
With The Man Who Sold The World
I laughed and shook his hand, and made my way back home
I searched for a foreign land, for years and years I roamed
I gazed a gazeless stare, we walked a million hills
I must have died alone, a long long time ago
Who knows? Not me
I never lost control
You’re face to face
With the Man who Sold the World
Who knows? not me
We never lost control
You’re face to face
With the Man who Sold the World
sözleriyle sarsar.. sanki başka dünyadan gibi.. ''dünyayı satan adam''
bu da klaus nomi'den ''lightning strikes''
8 Temmuz 2010 Perşembe
bu da benden ve tuna'dan ortak çalışma..
dün akşam tuna'yla arabacılık oynarken çektik bunu..
aslında tuna'nın ilgisi arabadan çok godikde..
tuna fotoğraf makinasına godik diyor..
keşfettik ki çekerken çıkan sesle özdeşleştiriyor..
kompozisyon tuna'ya ait.. bunu yaptıktan sonra ''anne godik'' dedi..
bende çektim..
bu postu yazarkende LYKKE LI-DANCE DANCE DANCE' yi dinledim..
dinleyin.. sevin..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
















