20 Ekim 2010 Çarşamba

seni görmem imkansız..



''Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun



Seni görmem imkansız imkansız imkansız rüyalarım olmasa.. ''
 
isimleri buradan geliyormuş.. seni görmem imkansız.. gözüme birden zeki müren söylerken canlandı..

gaye su akyol ve tuğçe şenoğul 2009 da kurmuşlar bu güzel grubu.. elektronik beat'ler üzerine süper klavye dokunuşları.. ve aralara türlü sürpriz sesler, yaptıkları müziği şekillendiriyor.. 2 kadın vokalin karşılıklı uyumları çok başarılı.. biraz karanlık, masalsı ve merak uyundıran bir tarzları var aslında..

belki de beğenmemin en büyük sebeblerinden, uzun zamandır dinlemekten bıkmadığım cocorosie havasını birazcık sezmem..

ben tarçın gezegeni'ni çok sevdim.. dinleyin bakalım sizde sevecekmisiniz?

4 yorum:

  1. Paylaştığın görseller her zamanki gibi harika..
    İzlemeye devam :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Güzel paylaşım.
    Dikenli Köstebekleri sevdim ben en çok. Ama Tarçın Gezegeni de harika...

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca arkadaşların sesleri etkileyici.

    YanıtlaSil