16 Mart 2011 Çarşamba

mart ayının ilk yazısı.. ve BLOGER'lar..


crushable


candystand


fimoculous



foodspotting


a photography blog 


letters to romeo 


random night out 


Soup Soup

uzun bir talihsiz aradan sonra ilk yazı.. mart ayının ilk yazısı..
ne yazık ki blogların kapandığı.. düşünce özgürlüğünün üzerinizde fazlasıyla hissdildiği bir ülkede yaşıyoruz.. aslında gittikçe yarınla ilgili umutsuzluğun üzerimize çöktüğü bir ülkede..
hep daha kötüsü ne olabilir ki dedikçe.. daha kötüsünün olduğu..
adaletin, artık varlığından daha da çok şüphe duydukça geleceğe daha da umutsuz bakıyorum..
ne yazık..

ilk yazı fotoğraflarını çok sevdiğim gabriela herman'a ait.. gabriela'nın fotoğrafları çok samimi.. konuları hayatın içinden.. renkleri çok zengin.. üstteki projede BLOGGER'lar.. sanal dünyada en çok takip edilen bloggerlar bilgisayar başında.. hepsi aslında sizin gibi..

 

5 yorum:

  1. dediğin gibi çok samimi fotoğraflar.
    ve yaşasın bloggerımız açıldı:)

    YanıtlaSil
  2. mükemmel fotoğraflar seçmişsin, zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. süper ve gerçekten çok hayatın içinden fotoğraflar

    YanıtlaSil
  4. : ) fotograflar harika!
    blog harikulade! bu kadar gec kesfettigim icin cok uzuldum&utandim : (
    heyecan icinde hemen bookmarkliyiverdim : ) simdi cok mutluyum!
    bu arada merve konusunda hakliymissin! ona ayrica cildirdim : ) cookkk tesekkur ederim! sevgiler : )

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler deniz.. :)) gerçi bloğu biraz fazla ihmal ediyorum şu sıra.. Beğendiğine çok sevindim :))

    YanıtlaSil