23 Eylül 2009 Çarşamba

bayram ve hafta sonu...

ne kadar kısa bir tatil oldu.. bu kadar yoğun çalışmanın sonunda hiç nasıl geçtiğini anlamadım bile.. tatilde bloga bir şeyler eklemek niyetindeydim ama ne yazık ki evden hiç bir blog sitesine giremedin.. kendi sitelerime yazı yazamadım..ttnet'i aradığımdada aynı ezber cümleler bana ne yazık ki yardımcı olamadı.. ttnet'den nefret ediyorummmmmmmmmm.. idodan nefret ediyorummmmmmmmmm.. ido nereden çıktı.. ttnet nefreti onuda hatırlattı ne yazık ki.. her sabah işe giderken ido kullanıcısı ben, donmaktan ve hep kanal 24 seyretmekten çok sıkıldım.. ttnet'de işte böyle.. taşındıktan sonra, 2 ay evden internete bağlanamadım.. çünkü telefon ettiğimde, karşıma çıkanlarla, ne yazık ki aynı dili konuşmadığımı fark ettim.. 2 ayın sonunda benzer dili konuştuğumuzu sandığım birisi bana, hediye ettikleri dandik modemin müşteri hizmetlerinin numarasını verdi de; bana, hiç alakası olmayan modem müşteri temsilcisi yardımcı oldu.. kötü bir deneyimdi.. :((( gerçekten en korktuğum şey haline geldi; telefonla, göz göze bakmadan, müşteri temsilcileriyle, bir işimi halletmek zorunda kalmak.. ne bıkkınlık ama.. bianele gitme gibi bir planım vardı, ama gidemedim.. ilk gün adadaydık.. nigar yine her zaman ki gibi güzel mezelerini dökdürmüş.. üzerine balıklar ve sakızlı muhallebi.. kabak tatlısı.. nefisti.. fotoğraflar bu sefer yok.. çünkü sadece küçük erkeğimi ve büyük aşkımı çektim.. bir ara, adada özellikle fotoğraf çekmek istiyorum o zaman eklerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder