11 Kasım 2009 Çarşamba

H A S T A Y D I M...


dün bütün günü yatakta geçirdikten sonra, bugün yine işimin başına döndüm..

ne fena grip olmak.. herkez sanki vebalıymışsın gibi bakıyor.. hele bir de maske takınca.. ama allahtan bizim kızlar bugün bana kucak açtılar..

pazartesi gecesi, akşam, evde 20 aylık bir beyefendi olduğu için, ismi pek bilindik bir hastaneye gittim.. o gece bana zehir oldu desem en güzel anlatan cümle olur heralde.. muayene olduktan sonra dr. 2 test istedi.. bir tanesi kan testi.. iltahap olup olmadığına bakmak için, 2. side malum test.. domuz gribi ile ilgili olan.. neyse gittik test yaptırmaya.. kanı verdim 1.5- 2 saat sonra çıkacak.. diğerini verdim 4 gün sonra çıkacak.. ve acaip bir para.. hiç bir sağlık sigortası karşılamıyor.. şaştık kaldık.. şu an sonuç belli değil.. benim grip, işin verdiği adrenalinle iyileşme rotasına girdi.. ama ne yazık ki domuz gribi olup olmadığım belli değil.. ya domuz gribiysem :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder