12 Kasım 2009 Perşembe

nevin hırık..










tesadüfen yabancı bir sitede rastladım..

ismine dikkat etmeden yaptıkları beni çok etkiledi..

nasıl daha önce tanımamışım ya da görmemişim diye üzüldüm..

gerçekten çok naif, sanki bir rüya gibi.. biraz hüzünlü.. biraz mutlu.. bana hissettirdikleri..

sonra, isme dikkat ettim ki bir türk.. hemen mail attım.. ondan, buraya yaptıklarını koymak istediğimi söyledim.. o da kabul etti.. hiç türkiye'de sergisi olmamış.. keşke olsa ve canlı hallerini görebilsem..

sonra şöyle bir bakındım internetten daha da ilgimi çekti duyarlılığı..

16 ocak 2009 da agos gazetesinde yayınlanmış '' boşlukta vals '' yazısını, aslında ağıtını okudum.. beynimin içi kaynadı birden.. nasıl da unuttuk.. hatırlattı..

seni tanıdığıma (bir maille de olsa) çok memnun oldum nevin.. keşke taksime yakın olsan da, o yaptığın güzel şeyleri uzun uzun görebilsem..

sevgiler..

''boşlukta vals'' için:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder