22 Şubat 2010 Pazartesi

sanatçı=?





cumartesi sabahı kahvaltı ederken bu kahvaltıyı dehşet içinde seyrettim.. hükümetimizin sanatçı anlayışı bu kadar kesin ve net belli olmuş oldu.. memleketimizin en büyük sanatçı ve aydınlarından olan nihat doğan ve safiye soyman ikilisinin yanı sıra.. askere gitmemek için profesyonel futbolcu lisansı alan ama daha sonra federasyon tarafından lisansı iptal edildiği için askere gitmek zorunda kalan alişan.. en iyi çiğ köfteyi yoğuran ibrahim tatlıses.. sabah programlarının vaz geçilmezi seda sayan.. ve sevgili kocası.. onur bişi.. izzet yıldızhan.. sinan özen.. bir gece şovunda ''abi diyarbakır'dan mı geldiniz hepiniz? dağdan mı?nerden geldiniz anlamadım yani. Moron moron bakıyorsunuz abi'' diyen demet akalın.. daha sayamadıklarım.. güzel ülkemin eşsiz sanatçı grubu..

tek anlayamadıklarım neşet ertaş, MFÖ ve arif sağ'dı.. haşlanmış yumurta yiyeceklerine.. keşke o soğukta tekel işçilerinin yanın da yürüselerdi..

ne yapmalı.. bu kültür(süzlük) nasıl değişmeli.. ?bu bakış açısı nasıl değişmeli.. ?

SANIRIM YAPACAK BİR ŞEY YOK...

HEMDE HİÇBİRŞEY..

2 yorum:

  1. Sanatçılara gel. İşte geleceğimiz. Hala umudu olan var mı?

    YanıtlaSil