4 Aralık 2009 Cuma

dönmedolap..










çocukluğumdan beri çok sevdiğim lunaparkları fotoğraflamak hep istemiştim.. hele dönmedolaplar.. ışıltılı.. rengarenk.. yükseklik korkusu olanlar için korkutucu.. tesadüf ilk gittiğimiz gün otele eşyaları bırakır bırakmaz kendimizi dışarı attığımızda bize hoşgeldin diyen devasa dönmedolap oldu.. havanın çabucak kararması onu görmemizi daha da kolaylaştırdı.. yanıp sönen ışıklar bizi çabucak kendine çekti.. binmedim.. aslında binmek istedim ama yorgunluğum daha baskın geldi.. ortalıkta bir oraya bir buraya koşa koşa resim çektim.. işte kendimce dönmedolap.. bütün heybetiyle..
..P.S.. bu arada bu dönmedolap avrupa'nın en büyük dönmedolabıymış..

2 yorum:

  1. gördüğüm en güzel lunapark karelerinden pek güzel fotoğraflar..

    YanıtlaSil
  2. beğendinize çok sevindim..
    teşekkürler..

    YanıtlaSil