28 Ocak 2010 Perşembe

marc almond


nerden geldi aklıma..
uzun zamandır dinlememiştim..
yanlış hatırlamıyorsam, en son serdar'la, tuna doğduğundan beri, hatta benim hamileliğimden beri gidemeyip çok çoook özlediğimiz Sefahathane'de "Tainted Love" ı dinlemiştim.. ikimizin de çok sevmesine rağmen (sanırım 2 kere geldi istanbul'a) istanbul'da onu canlı canlı dinleyemedik.. bir daha gelir mi bilmem.. :((
onun sesini; güzel, akıcı, teatral ve melankolik diye tarif edebilirim sanırım..
örnek olarak koymak istedim ama myspace'de oldukça naif bir marc var.. ama o ses her şekilde dinlemeye değer.. :)))

2 yorum:

  1. "Something's Gotten Hold Of My Heart.."

    20 sene once!!! 20! 20! 20!

    Ahhhhh...

    ben yaslandim miiiiiii!!!!

    YanıtlaSil
  2. yok canım o kadar karamsar olmyalım bence.. :)) şimdi bir geyik yapayım nevincim ''insan hissettiği yaştadır '' ööööööööğğğ dediğini duyar gibiyim.. :)))

    YanıtlaSil