26 Ocak 2010 Salı

the xx-xx


the xx..
bu grubu uzun zamandır yazmak istedim, hatta fashionable istanbul-ferre defilesinde aklıma koymuştum ama bir türlü yazamamıştım.. o defilede hiç çalabilecekleri aklıma gelmemişti doğrusu.. bir yandan fotoğraf çekmeye çalışıp, bir yandan defileyi izlerken; az da olsa kullandıkları o 80'lerin post-punk gruplarından ödünç alınma gitar tınıları kulağıma geldikçe defile gözüme olduğundan daha bir güzel gözükmüştü.. şu sıralar da açıkçası en çok dinlediğim albümler içinde yer alıyor.. albümün ismi de kendilerinden geliyor ''xx''... albümün açılışı ''intro'' , ismine uygun bir açılış yapıyor ve gerçekten süper.. parçalar; çocukluk arkadaşları Romy Madley Croft ve Oliver Sim’in donuk vokalleri birbirlerine karışınca ilginçleşiyor .. çok özgün , zahmetsiz bir şekilde, mekanik ritimlerle temeller oluşuyor ve oldukça minimal bir sound yakalıyorlar... ben şunu daha çok sevdim diyemiyorum..
bu arada bu hızlı çıkışı kaldıramayan klavyeci Baria Qureshi, gruptan ayrılmış... şimdilik grup, üç kişi olarak yola devam ediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder