16 Mart 2010 Salı

büyücü..

hiç bitmesini istemediğim kitaplardan bir tanesi BÜYÜCÜ.. çok geç tanıştığım bir yazar JOHN FOWLES.. hep okumak istedim, ama hep bir başka kitap girdi araya.. olmadı .. aslında abonoz kule ile ilgili ''http://idilergun.blogspot.com/'' da bir yazı okumuştum ve onunla başlamayı düşünüyordum ki.. blogun yazarlarından sevgili behiye bana önce büyücüyü okumamı tavsiye etti.. ve başladım.. bende tavsiye ediyorum.. okunması gereken kitaplardan bir tanesi.. :))

''büyücü'''yü 1952 yılında yazmaya başlamış fowles.. 1965'de de basılmış.. roman 20. yy.'ın aslında tam ortasına denk geliyor.. savaşın büyük izleri var.. varoluşçu ve egoist anti kahraman nicholas urfe.. ve en esrarengiz tip conchis.. birlikte; savaşın acımasızlığını, kadın-erkek ilişkisinin doğasını, tanrı ve özgürlük kavramlarını ustaca fowles'ın anlatımıyla irdeliyorlar ve bana yaşatıyorlar... evet bitsin istemiyorum.. her bölüme başladığımda şimdi ne olacak diye bakıyorum.. bırakamıyorum.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder