7 Temmuz 2010 Çarşamba

123-KDA


tesadüf, facebook'a bakarken çok eski üniversiteden arkadaşım banu'nun gönderdiği video'yu gördüm.. aşağıda koyduğum video.. 123 the band
dinledim..
tekrar dinledim.. iyi ki göndermiş..
dilara sakpınar'ın sesi beni büyüledi.. (tabi bu benim aşırı kadın vokal sevgimden de geliyor belki)
video'da da bütün doğallığı ile oynayan su özcan'a bayıldım..
neden hiç duymadım diye de şaşırdım.. tuna'ya hamileliğim ve doğumla birlikte bir çok görsel ve müzik faaliyetlerinin hemen hepsine uzak kaldım ama en azından yazılı kısmını takip ettim diye düşünüyordum..

diğer parçalarını dinlemek için myspace sayfalarına baktım.. bir kaç kere üst üste dinledim.. beni heyecanlandırdı açıkçası.. biraz melankolik.. biraz hüzünlü.. buna rağmen dinletirken gülümseten şeyler yapıyorlar..

sizde benim gibi bu grubu keşfetmekte geç kaldıysanız, daha fazla beklemeyin..
hemen my space'ten dinleyen ve kendi web sayfalarından albümlerini alın..
haa bir de, canlı canlı dinlemek için; yakın zamanda, geçen sene çok gitmek isteyip de gidemediğim santral istanbul'da ki sundaysky da çıkacaklar..
18 temmuz saat 20.30 


123 - KDA from Tan Tuncag on Vimeo.
Directed & edited by Tan Tunçağ

Assitant to the director: Miray Kurtuluş


123-the band'ın elemanları
Berke can Özcan: bateri, Vokaller

Burak ırmak: rhodes, org
Feryin kaya: bas, gitar
Dilara Sakpınar: vokaller, lido org, glockenspiel

http://www.myspace.com/123fromistanbul
http://123theband.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder