7 Temmuz 2010 Çarşamba

bunlarda benden..

bunlarda benim işten çıkıp deniz otobüsüne gidene kadar yol üzerinde gözüme takılanlar.. geçen aylarda çekmiştim bunları..
ilki yenibosna civarlarından..
2 ve 3 ataköyden çarpık kentleşme örnekleri.. :)) hiç bir estetiği olmayan toplu konutlar.. geçen sene berlin'e gittiğimde, doğu kısmında, eskilerden kalma toplu konutlar görmüştüm.. onun estetiği ve bizimkini karşılaştırdığımızda mimari anlamda yüzyıllarca geride olduğumuz nasıl da ortaya çıkıyor..
neyse devam..
4. sü ataköy marinanın yanındaki yıkılan bölgeden..
5. araya kaynadı cuma günü gittiğimiz sabancı müzesi gezisinden.. çıkışta yer duran solucan..
6. deniz otobüsüne gelmek üzereyiz.. yetişmek için koşarken..

4 yorum:

  1. lomo'yla mı çektin didem?
    mutteşem olmuş

    YanıtlaSil
  2. Yok canım ya.. Lomoyu her an yanımda tasiyamiyorum.. Bunlar dijitalle, ama ben renkleri ile biraz oynadım.. Ham hali değil yani.. Keske hep taşıyabilsem yanımda.. Onların oynanmamış doğal hali böyle oluyor.. Bu arada beğendiğine çok sevindim.. :))

    YanıtlaSil
  3. lomonu ne kadar sevdiğimi biliyosun değil mi :)

    YanıtlaSil
  4. :))) teşekkür teşekkür..
    çoook teşekkür..

    YanıtlaSil